piątek, 2 listopada 2012

Zwariowałam!

 
     Zwariowałam! Chociaż jestem prawie pewna, że zawsze miałam coś z głową, to teraz kompletnie mi odbiło. Niektórzy spytają się, dlaczego? Inni powiedzą "To masz problem", "albo co mnie to?!"
    A ja, żeby zrobić na złość tym drugim, bo moja wredna natura nakazuje mi wam trochę podokuczać, odpowiem na pytanie tej pierwszej, swoją drogą bardzo zacnej, grupy osób. Odbiło mi bo... One Direction!
    Znacie to? To uczucie, kiedy cały dzień na coś czekacie, a jak w końcu dostajecie to odbija wam szajba? Jeśli tak wybierz 1. jeśli nie wybierz 2.
    Ha ha ha! Głupia jestem, wiem. Ostrzegałam. No więc, przechodząc do sedna sprawy... Jaram się Łan Dajrekszon jak pochodnia w MineCraft`cie XD. (Takie moje stałe powiedzonko, kriper rządzi!). A wszystko za sprawą jednego teledysku... KLIK

    Po za tym, cały dzień produkuje, w zacnym programie pod nazwą Picasa XD, obrazki i kolaże z chłopakami. Ogólnie to uwielbia aforazowyzmy (tak, tak to się chyba pisze ;D) więc nie dziwne, że umieściłam je na moich amatorskich pracach. Myślę, że dodają im trochę uroku :3 Chociaż mordki 1D są wystarczająco słitaśne, można by rzec nic dodać, nic ująć.



I mój ulubiony obrazek:



   No i nadszedł czas na moje narzekanie... Albo jestem ślepa (a do tego dużo mi nie brakuje, jednak daję radę dzięki moim zacnym paczałkom (tak o was mówię wy wstrętne okularki, które kocham XD)), albo mam zwidy co tez jest całkiem prawdo podobne. Bo powiedzcie mi: Czy wam też te zdjęcie kojarzy się z agentem 007? Wiedziałam! Tylko mi! XD


Czas was pożegnać, bo zaraz całkiem mi odbije XD
Zaglądnijcie czasem na moje inne blogi:
http://from-hatred-to-love.blogspot.com/
http://i-wanted-to-a-normal-life.blogspot.com/

CZOŁZEN :*****************
Wielgachne pozdro dla moich zacnych siostrzyczek (już one dobrze wiedzą do kogo mówię ;D)!


4 komentarze:

  1. Hehe :) A wiesz, że mi tamto zdjątko, gdzie chłopacy są w garniturach też przypomina agenta 007?? Nie tylko ty wariujesz Xd Ja już mam jakąś chorobę na punkcie 1D,a Little Things, ta piosenka jest cudowna, brak słów :)

    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    http://one-1d-magic-hogwart.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, widzę, że odbija Ci tak samo jak mi xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko tobie odbija xd pozdrowienia dla KLIPERA KAMIKADZE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh ja też Cię pozdrawiam zacna siostrzyczko:D Ja też się jaram teledyskiem
    *_* cudny ten obrazek z Hazzą!

    OdpowiedzUsuń